MANDALES


Un mandala és una imatge amb un centre i amb una simetria organitzada normalment en 4 eixos, encara que també poden ser 2 o 3.
La seva funció pot ser simplement decorativa, encara que hi ha cultures que els empren en la meditació, l'oració o com a mitjà de desenvolupament mental o espiritual.
Els motius són tots aquells que han atret la nostra atenció des del principi dels temps: vegetals, animals, geomètrics, déus, ornamentals, espirituals, quotidians.
Aquests dies, a la classe ens hem relaxat pintant mandales nadalencs. N'hi ha per a tots els gustos.
Què, us animeu?
Webs amb mandales:

3 Response to MANDALES

Anònim
14.12.07

Sabeu que cadascú pot dibuixar i pintar el seu propi mandala on es reflexa com és i com se relaciona amb els altres i amb el món?
Jo ho vaig fer i cada vegada que el miro em veig a mi mateixa i m'encanta.
Lys

14.12.07

No ho sabia, però ho trob molt interessant, així que m'hauràs de dir com fer-ho, d'acord?

15.12.07

Darrerament sent moltes coses relacionades sobre mandales. Jo també hauré de provar de fer-ne.
Què xaleu molt pintant!
Marta.